انواع پروژه ها و آموزشهای تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت, فیلم های آموزشی مباحث مهندسی صنایع و مدیریت
دسته بندی محصولات
کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

تمامی مطالب و پروژه های موجود در این فروشگاه به صورت کاملا اختصاصی تهیه شده اند، به طوریکه نمونه این پروژه ها به صورت رایگان در محیط اینترنت یافت نمی شود و یا اگر یافت هم شوند به قیمت بیشتر به فروش می رسند. جهت دانلود رایگان آموزش های نرم افزاری مهندسی صنایع و مدیریت به کانال تلگرام ما مراجعه کنید. https://telegram.me/ieproject

پروژه بررسي رويكردهائي نوين در مديريت شش سيگما، مهندسي ارزش و مهندسي مجدد

پروژه بررسي رويكردهائي نوين در مديريت شش سيگما، مهندسي ارزش و مهندسي مجدد

مقدمه

شركتها و سازمانهاي تجاري براي بقا در عرصه تجارت بايد سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوي نيازهاي مشتريان خود بوده ودر عين حال با گسترش تجاري و صنعتي، ايجاد فرصتهاي شغلي و پرداخت ماليات به جامعه و كشور خود خدمت نمايند. شرط اول سودآوري براي يك سازمان اينست كه مشتريان به خريد و استفاده از محصول يا خدمت آن سازمان، علاقمند و مايل باشند. اين علاقه و تمايل از تطابق نيازهاي آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت مي‌گيرد. هر مشتري دربارة محصول دريافتي، اعم از كالا يا خدمات، شرايط خاصي را در نظر دارد، در حقيقت مي‌توان گفت مجموعه‌اي از شرايط هستند كه نياز وانتظار مشتري را شكل مي‌دهند. چنانچه سازمان يا شركتي بتواند پاسخگوي شرايط مورد نظر مشتري باشد، سازماني موثر (effective) است كه مسلماً در آينده با اقبالي بيشتر مواجه مي‌شود در غيراينصورت سازماني غيرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازي خطرناك را پيش رو دارد. توقع مشتري بسيار فراتر از پرداخت وجه و دريافت كالا يا خدمات است. رضايتمندي وي زماني حاصل مي شود كه محصول يا خدمتي را كه در قبال پرداخت وجه دريافت مي‌نمايد با مجموعه شرايط وي سازگار باشد. در اين صورت است كه مشتري ادعا مي‌كند كالا يا خدمات دريافتي و از «كيفيت خوبي» برخوردار بوده است.

چنانچه سازماني موفق به خلق چنين تصوري در مشتريان خود گردد مسلماً آينده‌اي روشن را پيش رو دارد و به همين منظور سازمانها و شركتهاي تجاري در سراسر دنيا سالهاست مي‌كوشند تا سطح كيفيت محصول يا خدمات خود را هر چه بيشتر ارتقاء دهند. بنابراين درك مفهوم كيفيت و موضوعات مربوط به آن از قبيل مديريت كيفيت (Quality Management)، مديريت كيفيت فراگير (Total Quality Management)، كنترل كيفيت (Quality Control)، تضمين كيفيت (Quality Assurance) و.. از نيازهاي اساسي هر سازمان است.

 

فرمت فایل: ورد (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 400

 

فهرست مطالب

فصل اول: مقدمه

بخش اول) مقدمه

  • كيفيت چيست؟
  • مديريت كيفيت فراگير
  • اصول مديريت كيفيت فراگير
  • متدولوژي تحقيق حاضر
فصل دوم : شش سيگما

بخش اول) مقدمه

  • چرا شش سيگما؟
  • پديده شش سيگما

بخش دوم) تاريخچه

  • تاريخچه
  • بيل اسميت پدر شش سيگما

بخش سوم) شش سيگما چيست؟

  • لزوم اجراي شش سيگما
  • شش سيگما: فلسفه، ابزار يا استراتژي؟
  • اهداف نهايي شش سيگما
  • برخي فوائد اجراي شش سيگما
  • برخي فوائد مديريتي شش سيگما

بخش چهارم) روند اجرائي شش سيگما

  • اجراي استراتژيك شش سيگما
  • اجراي تاكتيكي شش سيگما
  • DMAIC چيست؟
  • فاز اول: تعريف
  • فاز دوم: اندازه گيري
  • فاز سوم: تحليل
  • فاز چهارم: بهبود
  • فاز پنجم: كنترل
  • ساير موارد
  • DMADV چيست؟
  • اشكال مختلف اجراي شش سيگما

بخش پنجم) مباني آماري شش سيگما

  • مقدمه
  • توزيع نرمال
  • توزيع نرمال استاندارد
  • توزيع نرمال در حالت كلي
  • محاسبة سطح سيگما

بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سيگما

  • سخت افزار شش سيگما
  • ابزارهاي مقدماتي و سازماندهي اطلاعات
  • ابزار جمع آوري اطلاعات
  • ابزارهاي تحليل داده ها و فرايندها
  • ابزارهاي تحليل آماري
  • نرم افزار شش سيگما

بخش هفتم) تعليم و آموزش شش سيگما

  • چه كساني؟ چه تعليماتي؟
  • ياد‌گيري ساير مهارتها

بخش هشتم) ساختار سازماني شش سيگما

  • كمربند سياه
  • كمربند سياه ارشد
  • حامي يا قهرمان
  • كمربند سبز
  • رهبري اجرائي
  • صاحبان فرايند

بخش نهم) شش سيگما و سايز سازماني

  • محور مديريت
  • محور كاركنان

بخش دهم) علل عملكرد موفق شش سيگما

  • علت اول: مشتري گرائي
  • علت دوم: اصلاح عملكرد مديريت
  • علت سوم: مديريت براساس حقايق
  • علت چهارم: علاج قبل از وقوع
  • علت پنجم: تيم و مشاركت بي حد و مرز
  • علت ششم: بازيافت سرمايه
  • ساير علل

فصل سوم : مهندسي ارزش

بخش اول ) مقدمه بخش دوم ) تاريخچه

  • تاريخچه مهندسي ارزش
  • تاريخچه مهندسي ارزش در ايران
  • تعريف ارزش و انواع آن
  • هزينه وانواع آن
  • كاركرد و انواع آن
  • كيفيت
  • ارزش از ديدگاههاي متفاوت
  • ساير تعاريف مرتبط
  • تعريف مهندسي ارزش
  • فرايند مهندسي ارزش
  • روش تحليلي
  • روش خلاقيت
  • برخي دستاوردهاي به كارگيري مهندسي ارزش
  • برنامه كار پيشنهادي انجمن بين المللي ارزش
  • مطالعات مقدماتي
  • مطالعات ارزش
  • مطالعات تكميلي
  • بررسي برنامه كار هفت مرحله‌اي مهندسي ارزش
  • فاز انتخاب
  • فاز بررسي يا اطلاعات
  • فاز خلاقيت
  • فاز ارزيابي
  • فاز بسط و توسعه
  • فاز ارائه
  • فاز اجرا و مميزي

بخش سوم ) ارزش و پارامترهاي آن بخش چهارم) مهندسي ارزش بخش پنجم ) زمان اجراي مهندسي ارزش بخش ششم ) روند اجرائي مهندسي ارزش

فصل چهارم : مهندسي مجدد

بخش اول) مقدمه

  • مقدمه
  • مهندسي مجدد؛ دگرگون سازي
  • تعريف و واژه هاي كليدي
  • دلائل نياز به مهندسي مجدد در دگرگون سازي
  • مشتريان دگرگون شده اند
  • رقابت تنگاتنگ
  • دگرگوني ها پيوسته اند
  • مهندسي مجدد سازمانها چيست؟
  • گام اول؛ بدانيد چه مي خواهيد
  • درك نياز و توان دگرگون كردن
  • تحليل ذ ينفعان كليدي و نيازهاي آنها
  • چارچوبي براي موفقيت
  • گام دوم: برنامه ريزي كنيد
  • فرايند برنامه ريزي
  • گام سوم: اجرا كنيد
  • تكنيك هاي فني
  • تكنيك هاي فرهنگي
  • گام چهارم: سنجش و ارزيابي كنيد
  • كنترل و بازبيني عمليات
  • كنترل نتايج

بخش دوم) مهندسي مجدد چيست؟بخش سوم) روند اجرائي مهندسي مجدد

فصل پنجم : مقايسه و نتيجه گيري

بخش اول ) مرور رويكردها

  • خلاصه
  • شش سيگما چيست؟
  • مهندسي ارزش چيست؟
  • مهندسي مجدد چيست؟

بخش دوم ) مقايسه رويكردها

  • شباهت ها
  • تفاوت ها
  • نتيجه گيري و ارائه پيشنهاد

فصل ششم : منابع و مآخذ

  • منابع فارسي
  • منابع لاتين

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
6sigma-arzesh-mojadad_191632_6096.zip442.9k





پروژه تحلیل سیستم‌های رزرو بلیط اتوبوس برون شهری

پروژه تحلیل سیستم‌های رزرو بلیط اتوبوس برون شهری این پروژه شامل فایل قابل ویرایش (ورد) در 23 صفحه می باشد. توضیحات : در اين پروژه هدف تجزيه وتحليل سيستم رزو بليط هاي اتوبوس است كه از طريق اينترنت صورت مي پذيرد. ما در اين پروژه به بررسي مشكلات و ايجاد راه حل هايي براي بهتر و سريعتر انجام گرفتن كارها مي پردازيم. براي اين منظور سري به سيستم هاي مشابه زديم مصاحبه اي انجام داديم تا از لابه لاي مطالب با مسائل مشكلات بيشتر آشنا شويم از مردم عادت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پروژه پایانی رقابت پذیری در زنجیره تامین ( Competitiveness in the supply chain)

پروژه پایانی رقابت پذیری در زنجیره تامین ( Competitiveness in the supply chain) در رقابت‌هاى جهانى موجود در عصر حاضر، بايد محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشترى، در دسترس وى قرار داد. خواست مشترى بر كيفيت بالا و خدمت رسانى سريع، موجب افزايش فشارهايى شده است كه قبلاً وجود نداشته است، در نتيجه شركت‌ها بيش از اين نمى‌توانند به تنهايى از عهده تمامى كارها برآيند. در بازار رقابتى موجود، بنگاه‌هاى اقتصادى و توليدى علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلى، خود ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,000 تومان

پروژه درس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): مدلی برای پیشگیری از اتلاف وقت مشتریان در یک سازمان

پروژه درس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): مدلی برای پیشگیری از اتلاف وقت مشتریان در یک سازمان امروزه يكي از مباحث جدي در مديريت، توجه به ميزان كارآمدي سازمانهاست. ارائه خدمات بهينه و تلاش در جلب رضايت مشتري كه در بحث CRM مطرح است، از مباحث مورد توجه در سيستمهاي مديريتي جهان است. در ايران نيز در اين رابطه سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور طي دستورالعملي توجه سازمانهاي دولتي را به اين مهم جلب نموده است. این پروژه از مدلهاي تئوري گرافها استفاده کرده است فهرست پروژه تعيين اهداف و شناخت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,000 تومان

پروژه درس کنترل کیفیت (کنترل کیفیت یک کارگاه تولیدی با Minitab)

پروژه درس کنترل کیفیت (کنترل کیفیت یک کارگاه تولیدی با Minitab) این محصول پروژه کنترل کیفیت یک کارگاه تولیدی میباشد که موارد زیر در پروژه موجود میباشد: این فهرست قسمتی از پروژه میباشد: محاسبه پراکندگی مرکزی : (واریانس) چولگی ، کشیدگی رسم نمودار هیستوگرام محاسبه جدول فراوانی با ستون فراوانی برای همه ی متغیر های گسسته محاسبه جدول توافقی برای 2 متغیر گسسته به همراه مقادیر مورد انتظارشان (انجام آزمون کای دو) انجام t-student (فرض برای متغیر : فرض برابری می ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پروژه کارشناسی با عنوان مدیریت بهره وری فراکیر

پروژه کارشناسی با عنوان مدیریت بهره وری فراکیر مقدمه تاريخ 200 ساله صنعت و ورود به عصر جديد عصر فرا صنعتي عصر اطلاعات عصر فرا ملي و ارتباطات نتيجه رشد و ارتقا بهره وري است كه نمونه هاي بارز آن استفاده بيشتر اتوماسيون و كاربرد رباتها در توليد در كنار سيستمهاي نوين مديريتي مي باشد. تنها در طول 15 سال اخير افزايش بهره وري در سطح جهان 45 برابر شده است مه اين افزايش معجزه آسا به طور عمده نتيجه بهبود در سيستمهاي مديريتي سازمانها و سياستهاي علمي تحق ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پروژه درسی با عنوان سيستمهاي ERP

پروژه درسی با عنوان سيستمهاي ERP چكيده با توجه به روند رو به گسترش جهاني شدن و افزايش رقابت در بازارهاي جهاني ، شركتها در سالهاي آينده ناگزير به پيوستن به بازارهاي جهاني خواهند بود و براي انجام اين كار وجود آمادگي لازم از جهات مختلف امري ضروري بنظر ميرسد .از مهمترين ابزارهاي مورد استفاده جهت كسب اين آمادگي ميتوان به عامل فناوري اطلاعات و ارتباطات اشاره كرد كه با استفاده از آن قادر خواهيم بود هر چه سريعتر اين مسير را طي كنيم .يك ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

پروژه پایانی مقطع کارشناسی با عنوان ارگونومی در صنعت

پروژه پایانی مقطع کارشناسی با عنوان ارگونومی در صنعت این محصول رابطه ارگونومی در صنعت را بیان میکند که کمی از فهرست آن را مشاهده میکنید:   چكيده ارگونومي يا همان مهندسي فاكتورهاي انساني، علمي تركيبي است كه سعي دارد ابزارها، دستگاه ها، محيط كار و مشاغل را با توجه به توانايي هايي جسمي – فكري و محدوديت ها و علائق انسانها، طراحي نمايد. اين علم با هدف افزايش بهره وري، با عنايت بر سلامتي، ايمني و رفاه انسان در محيط، شكل گرفته است. همچنين ...

توضیحات بیشتر - دانلود 11,000 تومان
پرفروش ترین محصولات